My Blog List

Tuesday, February 15, 2011

hati ini.....

nak masuk bulan tiga dah...baru aku buka blogg nie...malas yg amat nk update..banyak sgt yg brlaku pada diriku..jiwaku, hati dan  perasaanku berkecamuk...satu persatu masalah yg datang...kenapa susah aku nk handle semua nie..adakah aku berlembut smpai org mudah nak mempermainkan hati dan perasaan aku..??

KERJAYA
~ nak berhenti kerja sangat2..

PERCINTAAN
~ impikan kebahagian...tp mcm tak ada jalan kebahagiaan bersama dengannya..so. cari yang LAIN..

KELUARGA
~ Ingin bahagiakan keluarga...mereka yg sempurnakan hidup aku...susah senang bukan DIAORANG yg tahu..

PERSAHABATAN
~ aku sayangkan mereka...tp aku bukan manusia yg sempurna..aku ada HATI DAN PERASAAN...hati aku mudah terusik...jgn igat aku diam tak bermakna aku tidak tahu apa-apa k..

kesimpulanya...HATI
( JAGALAH HATI JANGAN KAU SAKITI )

No comments:

Post a Comment