My Blog List

Friday, February 24, 2012

aku, dia dan kamu



sedar tak sedar hampir enam bulan aku tak login blog ku ini..cepat betul masa berlalu...begitu juga dengan kehidupan aku...hampir empat bulan juga aku kehilangan dia..kehilangan 'sahabat' yang aku kenal hampir lima tahun..persahabatan yang aku pertahankan selama ini musnah jua akhirnya...aku tidak menyalahkan dirinya, mungkin kesilapan berpunca dari aku sendiri..perasaan cemburu tidak pernah lari dari hidupku..mana mungkin perasaan cemburu itu hilang dari seorang yang bernama perempuan apatah lagi ketika itu perempuan lain yang meminati dia berkawan denganku..bayangkan perasaanku ketika itu..aku sedaya upaya mengawal hatiku..permulaan perkenalan yang sangat erat..entah kenapa tiba-tiba ia bertukar menjadi musuh apabila tiga hati ini terluka..aku,dia dan kamu..

aku- tiada jodoh aku dan dia
dia - banyak bagi harapan palsu
kamu - aku berterima kasih padamu kerana hadirnya kamu dalam hidupku aku kenal siapa dia yang sebenarnya..tp mengapa kamu sendiri yang memusuhi aku?

tiada lagi berita dari dia dan kamu...adakah dia bersama kamu??kalu benar tahniah aku ucapkan..
untuk dia yang pernah hadir dalam hidupku terima kasih ku ucapkan..lima tahun perkenalan kita aku cukup-cukup mengerti apa erti cinta, rindu, ego, berlagak, sombong..semua itu aku belajar..

semoga aku diberikan kekuatan untuk meneruskan hari-hari yang mendatang..insya'Allah

No comments:

Post a Comment