My Blog List

Friday, May 18, 2012

tahniah awak..selamat pengantin baru

Hati ini seakan-akan tahu apa yang akan berlaku..hancur hatiku bila menerima kad jemputan perkahwinan dirimu..tak terkata, kelu seribu bahasa..enam bulan tanpa berita tiba-tiba kad ini penganti dirimu..tanpaku sedari air mata membasahi pipiku..Ya Allah, ikhlaskan hatiku melepaskan dirinya..Ya Allah, ajarkan aku erti REDHA tentang segala apa yang telah ditetapkan olehMU.

semoga ikatan perkahwinan yang dibina membawa keberkatan dan dikurniakan anak yang soleh dan solehah..sesungguhnya aku tidak berdaya melawan takdir yang telah ditetapkan..walau perit aku tetap teruskan hidup ini..selamat pengatin baru..semoga kekal hingga ke akhir hayat..aminn

1 comment:

  1. maafkan aku..aku tak dapat hadir di majlis perkahwinanmu..hanya doa ku panjatkan..semoga berbahagia selalu..:'(

    ReplyDelete