My Blog List

Saturday, August 24, 2013

aku yang dahulu bukanlah yang sekarang

syukur Alhamdulillah dengan nikmat yang Engkau berikan padaku.aku yang dulu tiada apa-apa nak dibandingkan apa yang aku ada sekarang.walau tiada harta menggunung, emas bertimbung, duit berguni tapi nikmat kesihatan, nikmat kasih sayang tak tehingga aku dapat.Allah sentiasa ada besama kita walau tiada siapa yang pedulikan.aku yang dahulu terlalu buta menilai cinta manusia yang kadang-kadang sebenarnya penuh dengan tipu muslihat tapi aku yang sekarang behati-hati dalam pemilihan.tak salah memilih asalkan jangan keterlaluan.aku yang dahulu membenci seseorang tapi kini aku memaafkan dirinya.hidup perlu diteruskan miskipun dengan tangisan. Ya Allah YA Rahman Ya Rahim ampunilah segala dosa-dosa hambamu ini.sesungguhnya Engkau mengetahui apa yang terbaik untuk diriku.amin

No comments:

Post a Comment