My Blog List

Wednesday, July 6, 2011

hari ini...

penat..!!!!!!!!satu hari suntuk menghabiskan masa..tapi berbaloi-baloi..hahaha..first time aku pergi wisma darul iman..duk kt ganu 27 thn doh tp tak penah pergi..hari nie baru je bepeluang..hehehe..nasib baik tak sesat..klu tak malu hooo..ngeh3..

biasa-biasa jumpe gok member2 koloh klu ade aktiviti mcm tue, nie jmpe sorg je..huisss..nape ekk..ntah-ntah diaorg dh kawin sbb tue x jmpe..hehe..aduhhh..malu pn ada tp nk wat mcm mane kn xde jodoh lg..usaha2 dah..huhuhu..ngah duk menanti aktiviti seterusnya tue ada plk org kt belakang aku tue duk brcerita psl boyfriend masing2..panas jgk telinga aku..tp dengar je la dh mmg dengar pn..hehehe..yg tue cerita psl BF die. yg ni duk bercerita BF die..dlm hati aku mcm die je ada BF..ahahahah..alaihai..tak kesian ke kt org yg xde BF lg nie..mcm aku nie..terasa tau..hehehe..xpe2..normal lah tue kn..

tak tahu lah bile plk dpt pergi kt wisma tue lg..kn best dpt keje situ..hohohoo..angan je lebih..tak salah kan..??hehe..harap2 dpt la keje gov. jawatan rendah  pun aku tak kisah..kalu ada cabel boleh gak tumpang-tumpang nie kena usaha sendiri la..dok tahan dah wase kje kt sini..nk lari sgt2..tolongggggggggggg!!!!!
aku berharap sgt dpt kje yg dpt menjamin masa hadapanku..Insya'Allah..mudah-mudahan Allah s.w.t merancanakan sesuatu yg terbaik untuk diriku..amin..^_^

No comments:

Post a Comment