My Blog List

Friday, July 22, 2011

kau teristimewa untukku

pagi tadi aku buka akaun FB..terlihat status 'mesti ke nak "chat " dan klu kita nmpk "org" tu online tp tak tegur kita..boleh nak jadi sebab utk "merajuk"?status tersebut mcm penah aku alami..aduhh..terkena batang hidung aku la..hehehe..betol..aku tak nafikan bahawa aku akan merajuk kalu 'die' online tapi tak 'chat' dengan aku..entah kenapa la..rasa mcm die sibuk chat dengan org lain je..tp itu dula la..skrg dah biasa dia tak tegur aku..rase mcm pelik plk bila die yg tegur aku..hahaha..
bila agaknya masalah hati ini akan habis..kalau masalah hati tak akan habis sampai bila-bila melainkan hati kita ikhlas menerima segala yang berlaku..bukan senang kan..nak lepaskan org yang kita sayang nie..bermula sbg sahabat lama-lama perasaan bertukar menjadi sayang..kadang-kadang apa yang kita rasa terbaik itu bukanlah elok untuk kita sebenarnya, dan apa yang kita rasa buruk pula tak semestinya buruk untuk kita..kita juga dinasihati supaya jangan terlebih-lebih sayangkan seseorang kerana orang yang paling kita sayang itulah membuatkan hati kita terluka..
sebagai sahabat aku cuba buat yang terbaik untuk kamu..aku ketepikan perasaan aku demi kamu walaupun aku tahu tindakan aku ini salah..salah sebab membiarkan hati aku terus terluka..aku hanya fikir kamu dan aku biarpun kamu ada yang lain..selagi kita boleh berkawan aku akan teruskan persahabatan ini..
aku tidak mengharapkan apa-apa lagi dari kamu..biar masa yang menentukan segalanya..pintu hati aku memang payah nak buka untuk orang lain tapi itu tak bermakna aku tutup pintu hati aku untuk orang lain..yang terindah hanya sementara..kau teristimewa untuk aku..

No comments:

Post a Comment